Politici Retur

Screen Shot 2014-03-24 at 3.39.49 PM.png  

      Clienții Made Romania au dreptul să returneze produsele comandate în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea comenzii, exceptie facand toate tipurile de saltele, canapene si paturi ce pot fi returnate in 30 zile, fără a fi percepute nici un fel de penalități și fără a fi nevoie de a expune un motiv în acet sens, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

 


          1. Made Romania iti aduce taxa fixa de retur pentru orice comanda. Costul de transport pentru retur este de 24.99 Ron.

Cateva detalii care iti vor fi de ajutor:

                                                                               - Perioada in care poti face un retur este de 14 de zile

                                                                               - Returul va fi asigurat de UrgentCargus sau Fan Courier, parteneri oficiali Made Romania

                                                                              - In cazul in care faci returul printr-o alta firma de curierat, transportul va fi suportat de tine

                   

                     Nu sunt acceptate retururile trimise cu valoare de ramburs care să conțină taxa de livrare, valoarea produsului sau orice altă valoare. Valoarea produsului este returnată clientului de către Made Romania, după verificarea returului, în contul clientului în termen de maxim 14 de zile de la primirea produsului returnat.

         2.     Pentru realizarea returului unei comenzi te rugam sa respecti fiecare din urmatorii pasi:

                    I. Pregatirea coletului folosind ambalajele cu care a fost expediat.

                    II. Programarea ridicarii coletului. Va rugam sa apelati Serviciul Clienti Fan Courier la numarul scurt 0219336, sectiunea comenzi. Operatorul va va prelua comanda ce trebuie sa includa, adresa de ridicare, adresa de livrare ( Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr 128, localitatea Tecuci, Judetul Galati, nr contact 0377 100 535) iar costul expeditiei va fi suportat de destinatar.

         3.     Expedierea returului trebuie precedată de trimiterea unei notificări prin email la adresa retur@maderomania.ro sau prin completarea formularului de retur prezent pe site în secțiunea retur produs. În această notificare se specifică solicitarea de rambursare a valorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar, în limita stocului disponibil, ori a unui produs din aceeași categorie.

 

·       În cazul în care se dorește înlocuirea cu un produs sau produse cu o valoare totală mai mare, clientul va plăti diferența de valoare.

·       În cazul în care se dorește înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mică, Made Romania va returna diferența.

·       În cazul solicitării unui schimb de produse, livrarea produsului schimbat se face doar după primirea și evaluarea produsului refuzat de client pentru a se constata că sunt îndeplinite condițiile de returnare privind calitatea produsului.

În cazul solicitării valorii coletului, în notificare sunt menționate și datele de cont în care se dorește transmiterea sumei de către Made Romania.

 

4.     Returul trebuie să fie complet, nedeteriorat și dezasamblat, dacă este cazul. Returul trebuie să fie însoțit de factură (copie sau original), eventualele documente ce au însoțit coletul (instrucțiuni de folosire sau instalare) și ambalajul original în care coletul a fost expediat, învelișului de folie sau hârtie. Clientul va asigura reambalarea produsului și închiderea corespunzătoare a acestuia pentru a preveni deterioarea lui în cursul transportului.

 

5.     Returul nu trebuie să aibă elemente rupte, sparte, zgâriate, murdare, vădit deterioarate sau articole lipsa. În cazul în care clientul constată astfel de defecte la primirea coletului, are dreptul să refuze ridicarea coletului de la curier sau va anunța imediat Made Romania, în maxim 24 de ore de la primirea coletului prin email sau telefon. În caz contrar se consideră că deterioarea coletului provine din utilizarea necorespunzătoare a produsului.

 

6.     Made Romania își rezervă dreptul de a decide dacă un produs returnat în condiții necorespunzătoare va fi înlocuit sau va returna contravaloarea produsului ori dacă va deduce din valoarea produsului costurile de reparație sau înlocuire a pieselor lipsă ori deteriorate.

 

7.     În cazul comenzilor speciale în care produsul a fost creat unicat conform specificațiilor clientului, nu se acceptă returnarea produsului decât în cazul în care respectivul produs nu repectă întocmai aceste specificații.

 

Made Romania își rezervă dreptul de a opri livrările către un client care returnează în mod repetat, fără justificare, într-un termen relativ scurt, a comenzilor efectuate prin intermediul acestui site.